În timp ce toţi aspirăm spre perfecţiune, CFR ne spune că deja a depăşit-o! Iată, dragi consăteni (citat dintr-o notă internă), doar în această iarnă clubul nostru şi-a depăşit planul la export, contractele de sponsorizare au încetat la cererea fanilor, iar abonamentele s-au vândut cu miile. În realitate, Weldon a plecat activându-şi clauza de reziliere, contractul cu aurul s-a încheiat la termen, iar abonamentele... milă de sus pentru cei de jos, oamenii mai aveau puţin şi erau duşi cu arcanul pe stadion!
De ce vrea CFR-ul să comunice exteriorului imaginea unei societăţi puternice ce are reţeta succesului în toate activităţile ei? Lipsa unui trofeu nou, concept prin care CFR a încercat să-şi fidelizeze an de an publicul mişcător, ar putea fi o explicaţie. Dezvoltându-se pe coordonate opuse Universităţii, făcând din victoria finală un obiectiv permanent, CFR Cluj riscă acum să se discrediteze în rândul simpatizanţilor dacă seceta de trofee continuă. Şi atunci încearcă să dea succesului şi alte înţelesuri, precum vânzările profitabile de jucători sau abonamente.
Să nu mă întrebaţi de la ce îngheaţă apele în martie!