Video Foto Autostrada Transilvania: De la "furnicarul" de noapte, la reducerea (aproape) totală a efectivelor UMB pe şantier

Autostrada Transilvania: De la "furnicarul" de noapte, la reducerea (aproape) totală a efectivelor UMB pe şantier
captura video YouTube - Asociatia Pro Infrastructura / Autostrada A3 Nădășelu-Zimbor-Poarta Sălajului
Autostrada Transilvania: De la "furnicarul" de noapte, la reducerea (aproape) totală a efectivelor UMB pe şantier
Autostrada Transilvania: De la "furnicarul" de noapte, la reducerea (aproape) totală a efectivelor UMB pe şantier
Autostrada Transilvania: De la "furnicarul" de noapte, la reducerea (aproape) totală a efectivelor UMB pe şantier
Autostrada Transilvania: De la "furnicarul" de noapte, la reducerea (aproape) totală a efectivelor UMB pe şantier
Autostrada Transilvania: De la "furnicarul" de noapte, la reducerea (aproape) totală a efectivelor UMB pe şantier

Dacă pe șantierul dintre Nădășelu și Zimbor al Autostrăzii Transilvania A3, Umbrărescu, antreprenorul general, lucra şi noaptea acum 2 ani, iar progresele erau vizibile, acum suflă vântul în ce priveşte utilajele şi progresul. 

Într-o filmare completă, realizată de Asociaţia Pro Infrastructură, (42,3 km) cu ambele loturi Nădășelu-Mihăiești-Zimbor (30,06 km) și Zimbor-Poarta Sălajului (12,24 km) executate de UMB se observă faptul că munca de noapte a angajaţilor UMB a rămas o amintire. 

"Din păcate, și aici antreprenorul UMB și-a retras aproape toate utilajele și aproape toți muncitorii, fiind activ doar în câteva puncte, și acolo foarte slab.

Lipsa de capacitate (are în portofoliu 388 km de autostradă și drum expres) și decizia politică au condus la concentrarea forțelor pe Autostrada A7 și, iată, reducerea (aproape) totală a efectivelor de pe alte șantiere. Termenele actualizate de finalizare sunt aprilie, respectiv iunie 2025", a transmis Asociaţia Pro Infrastructură.

Amintim că la deschiderea şantierului antreprenorul UMB a demonstrat o desfăşurare impresionantă de forţe pe A3 Cluj – Zalău / Nădăşelu şi Poarta Sălajului, iar acestea erau între şantierele care mergeau cel mai bine în România. Inlusiv în luna septembrie a anului trecut se lucra noaptea. 

Contractul pentru lotul Zimbor – Poarta Sălajului a fost semnat cu UMB în iunie 2020 pentru 680 de milioane lei (majorat ulterior la 837 milioane lei) și un termen de 36 de luni (12 proiectare și 24 execuție). Lotul include 5 viaducte și un pod peste autostradă.

CITEŞTE ŞI: Autostrada Transilvania: „Furnicar” de NOAPTE pe lotul PNRR care leagă Clujul de Sălaj. UMB mută dealu'
CITEŞTE ŞI: Merge treaba pe A3 lângă Cluj! Lucrări spectaculoase și progres vizibil pe Nădășelu-Zimbor

Comenteaza