Ca la noi , la nimeni. Autostrada Sebeş - Turda a intrat în reparaţii, deşi nu este recepţionată şi nu se circulă pe ea

Ca la noi , la nimeni. Autostrada Sebeş - Turda a intrat în reparaţii, deşi nu este recepţionată şi nu se circulă pe ea
Ca la noi , la nimeni. Autostrada Sebeş - Turda a intrat în reparaţii, deşi nu se circulă pe ea
Ca la noi , la nimeni. Autostrada Sebeş - Turda a intrat în reparaţii, deşi nu se circulă pe ea
Ca la noi , la nimeni. Autostrada Sebeş - Turda a intrat în reparaţii, deşi nu se circulă pe ea
Ca la noi , la nimeni. Autostrada Sebeş - Turda a intrat în reparaţii, deşi nu se circulă pe ea
Ca la noi , la nimeni. Autostrada Sebeş - Turda a intrat în reparaţii, deşi nu se circulă pe ea

Pe autostrada Sebeș-Turda, lotul 3, în zona Decea, se frezează asfaltul.

Sâmbătă, 21 iulie,  pe lotul 3 al autostrăzii Sebeș-Turda, se lucra la frezarea asfaltului! Ultimele teste pe acest segment arătau că există probleme de planeitate și rugozitate ( vezi aici) pe acest tronson, însă constructorul italian a negat existența lor.

Deși antreprenorul lotului 3 a negat că ar fi probleme la segmentul respectiv, se pare că totuși lucrurile nu stau chiar așa. Sâmbătă, mai mulți muncitori executau lucrări de frezare a asfaltului în apropiere de Decea. Lucrul acesta nu face decât să confirme și cele mai recente măsurători ale Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) care indicau probleme de rugozitate şi planeitate pe mai bine de trei kilometri.

Constructorul şi-ar fi asumat să termine operaţiunile de frezare şi reasfaltare până pe 27 iulie, urmând ca până pe 30 iulie să fie gata şi primul strat de marcaje, în vederea efectuării mult-aşteptatei recepţii, potrivit surselor noastre.

În actul semnat şi-au asumat că vor freza pe o distanţă de trei kilometri, unde au fost semnalate probleme, inclusiv la ultimele teste”, au explicat sursele, adăugând că al treilea rând de teste a fost făcut inclusiv cum a vrut constructorul, cu pendulul şi lata, iar reprezentanţii săi au fost de faţă.

În ianuarie, CNAIR a amânat cu 90 de zile recepţia lotului 3 al Autostrăzii Sebeş – Turda, din cauza execesului de bitum şi a problemelor de rugozitate şi planeitate. În replică, un reprezentant al constructorului îi acuza atunci pe şefii de la Drumuri de rea-voinţă pentru că nu vor să recepţioneze noua şosea, care ar fi gata încă de anul trecut.

La finele lunii martie, constructorul a demarat lucrări de frezare a zonelor cu exces de bitum şi a solicitat o nouă expertiză.

Contractul pentru construirea lotului 3 din Autostrada Sebeş – Turda a fost semnat în aprilie 2014 cu Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA, pentru suma de 420,5 milioane de lei.

sursa foto: ziarulunirea.ro

Comenteaza