Portalul online care a costat 6,6 milioane de lei va putea fi folosit din iunie la Cluj
- Scris de Mihai Prodan
- 30 Mai 2012, 11:44
- Eveniment
- Ascultă știrea
Cererea de finanţare a fost depusă în 2009, iar răspunsul a venit în 2010. Contractul a fost semnat doar în martie, şi adjudecat în septembrie 2010, după perioada de soluţonare a contestaţiilor. Din septembrie 2010 s-a lucrat la implementare. "În primele luni s-au făcut studii despre ce trebuie să se facă, plus instalarea de echipamente", a explicat managerul de proiect Marcel ielcean.
Sistemul informatic integrat de tip e-administraţie ar urma să asigure legătura directă între diverse departamente din cadrul Primăriei, implicate în rezolvarea cererilor, şi respectiv cetăţeni. Aici vor putea fi sesizate maşinile abandonate, prezenţa câinilor comunitari sau a cerşetorilor, ori a rampelor clandestine de deşeuri, vor fi gestionate parcările şi vor fi înregistrate sesizările.