SsangYong Torres - aventura neașteptată

SsangYong Torres - aventura neașteptată
SSANGYONG TORRES - AVENTURĂ NEAȘTEPTATĂ
SSANGYONG TORRES - AVENTURĂ NEAȘTEPTATĂ
SSANGYONG TORRES - AVENTURĂ NEAȘTEPTATĂ
SSANGYONG TORRES - AVENTURĂ NEAȘTEPTATĂ
SSANGYONG TORRES - AVENTURĂ NEAȘTEPTATĂ
SSANGYONG TORRES - AVENTURĂ NEAȘTEPTATĂ
SSANGYONG TORRES - AVENTURĂ NEAȘTEPTATĂ
SSANGYONG TORRES - AVENTURĂ NEAȘTEPTATĂ

Numele noului model SsangYong este inspirat de numele Parcului National “Torres del Paine” din Patagonia Argentiniana.

Numit pe buna dreptate “tărâmul suprem al aventurii”, este una dintre zonele extreme, cele mai dure pe care le-am intalnit, in urma cu ceva ani, in pregrinarile prin Patagonia, cu vanturi ce literalmente te luau de pe picioare, si peisaje ce ne-au taiat respiratia. Ei bine, inspirația din spatele noului SsangYong Torres, dupa spusele producatorului, este influențată de acest peisaj natural dramatic si noul Torres e, pentru exploratorul de la volan, o experiență unică și de neuitat.

Am testat, in aceste zile, noul model SsangYong pe drumurile patriei. Mai precis, pe dealurile ce inconjoara Clujul, de la Feleac la Micesti si Campenesti. Pe drumuri atat de asfalt cat si de macadam, masina s-a comportat exemplar, cu toate ca asteptarile mele se indreptau mai mult spre o masina de oras. Curbele stranse le-a abordat cu incredere, franarea buna, stabilitate rezonabila (la viteze mari in viraje se simte un usor tangaj) si motorizare ce face fata masinii.

Noul SsangYong Torres este un cross-over care se situeaza intre Korando, dealtfel pe a carui platofrma este dezvoltat, si SUV-ul de top Rexton. Cu 4,7 m lungime si 1,9 m latime este o masina voluminoasa, cu spatii generoase in interior, atat in habitaclu cat si la nivel de portbagaj (703 litri). Motorizarea e cea de 1,5 litri regasita si pe Korando, ce dezvolta 163 CP la un cuplu maxin de 280 Nm. Vorbind de design, farurile full-led pentru luminile de zi insotite de lupa, ii confera un aspect extrem de futurist, avand printre cele mai originale zone frontale de pe piata la ora actuala. Elementele de tip maner de pe capota si capacul de la carligul de remorcare, de culoare rosie, alaturi de volumetria masinii, foarte patratoasa, confera un aspect razboinic, gata de lupta cu cele mai vitrege conditii de off—road, cu toate ca modelul este mai curand adaptat conditiilor de trafic urban. Tot la nivel de design tipic vehiculelor off-road, ornamentul de pe haion imita protectia unei roti de rezerva prinse acolo, iar langa acesta se afla manerul de deschidere a portbagajului ce pare ca se deschide lateral, insa de fapt este vorba de un mic buton pe acest maner proeminent, buton care genereaza deschiderea electrica verticala. Inca o data, impresie cazona versus realitate avansata tehnologic si comoda in cotidian.

Vorbind de designul interior, armonios și ergonomic integrat perfect, Torres reduce la minimum utilizarea comenzilor fizice, astfel asigurând în același timp o comunicare clară, cu ușurință în operare și confort, prin prezentarea informațiilor pe trei ecrane separate, inclusiv un ecran tactil de 8’’, intuitiv și ușor de utilizat. In interior regasim, ca dotari mai mputin intalnite la masini din aceeasi clasa, prize USB in spate, bancheta incalzita in spate si perdelute la geamurile din spate, precum si scaunele fata incalzite si ventilate.

La capitolul siguranta, cu cele mai bune 8 airbaguri din clasa sa și cea mai mare pondere a plăcilor din oțel de înaltă rezistență, siguranța șoferului și a pasagerilor este garantată.

Exista, de asemenea, o avertizare de reamintire a cuplării centurilor de siguranță pentru toate cele cinci scaune din vehicul, care se asigură că fiecare călătorie este sigură din momentul în care vehiculul pornește.

Cele mai avansate sisteme pentru sofer, franare automata de urgenta, asistare mentinere banda de rulare, avertizare detectare punct mort, asistare/avertizare trafic in spate, asistare faza lunga, avertizare pronire vehicul din fata sau avertizare pentru atentia soferului, toata tehnologia de ultima generatie este folosita pentru o experienta de conducere, dar si de calatorie, de cea mai buna calitate. 

Cu un pret de la 28.950 Euro, noul SsangYong Torres se pozitioneaza intr-o zona extrem de prietenoasa la nivel de accesibilitate, prin raportare la tot ceea ce ofera modelul, de la dimensiuni la performante si tehnologie de ultima ora, asa incat putem spune ca va fi, cu certirudine, un competitor serios pentru rivalii din piata de profil.

Pentru programari la drive-test ne gasiti la Premium Cars, strada Avram Iancu 402, Floresti.

Comenteaza