Şeful CJPC Cluj se plânge de lipsa de implicare a consumatorilor: "au refuzat până şi să primească un pliant"

Şeful CJPC Cluj se plânge de lipsa de implicare a consumatorilor:
Şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului, Mircea Radu, se plânge de "nepăsarea şi neimplicarea" celor cărora a încercat ieri să le distribuie pliante informative, de Ziua Mondială a Drepturilor Consumatorilor.

"Ne-au lăsat un gust amar", spune el, după ce inspectorii de la Protecţăia Consumatorului au fost prezenţi ieri în mall-urile clujene.


"Am fost prezenţi în aceste centre comerciale, ne-am pus la dispoziţia consumatorilor, dar din păcate ne-am izbit de nepăsarea unora, de neimplicarea altora, de lipsa de spirit civic, manifestate în special de cei tineri », spune Radu. Acesta aduagă că, în multe cazuri, "consumatorii au refuzat chiar şi primirea unui pliant informativ".


"Considerăm faptul că societatea - familia, şcoala, instituţiile publice - ar trebui să pună mai mare accent pe dezvoltarea spiritului civic şi a gradului de implicare. Cu toate acestea, vom continua, prin mijloacele de care dispunem, informarea şi educarea consumatorilor, astfel încât drepturile fundamentale ale acestora să fie respectate, iar consumatorul pasiv să devină unul activ, implicat, pregătit să-şi susţină cu tărie drepturile", arată Radu.

Comenteaza