Video Deputatul PNL de Cluj Radu Moisin, previziuni pesimiste despre autostrada Transilvania

Deputatul PNL de Cluj Radu Moisin, previziuni pesimiste despre autostrada Transilvania

Una dintre prioritățile autoritățolr este autostrada Transilvania, iar la un lot de 26 de kilometri – Suplacu de Barcău- Chiribiș, unde proiectul tehnic a fost aprobat de CNAIR, constructorul poate demara lucrările. 20 ianuarie este data la care începe șantierul.

Acesta este un tronson pe care a lucrat deja Bechtel și care la un moment dat avea un stadiu de execuție de 37 la sută.

Parlamentarul liberal clujean, Radu Moisin, a făcutl la ZIUA LIVE, câteva previziuni în ce privește autostrada Transilvania.

„Optimist, ce se va întâmpla în ianuarie 2027? Să spunem că ieșim din Baciu și ne urcăm acolo pe autostradă, optimist vom ajunge până la poarta Sălajului, asta este cu câțiva kilometri înainte de Zalău. După care ne dăm jos de pe autostradă și mergem pe drumul național până la Chiribiș.

Vom avea iar de mers pe drumul național până la Biharia. Practic, cu alte cuvinte, ce mai lipsește din autostrada Transilvania în 2027 este lotul de 41 de kilometri de pe raza județului Sălaj care începe la Poarta Sălajului, cu câțiva kilometri înante de Zalău și duce către Bihor, cel mai greu lot. 41 de kilometri, o veste deloc bună, chiar proastă. Acolo contractul de proiectare înseamnă 18 luni și execuția 60 luni, adică 78 de luni, șase ani jumate. Dacă lucrurile merg bine și nu se întârzie nimic și se emit la timp autorizațiile, fără incidente...atunci nu poate fi terminată mai repede de 2031. termen optimist, ținând cont de experiența noastră din România.

Mai este acest tronson până la Biharia care se poate termina în 2027. Acest lot de 41 de kilometri de la Poarta Sălajului înspre Bihor conține și două tuneluri și 65 de viaducte”, a precizat Radu Moisin.

Citește și: Undă verde pentru construcția lotului de 26 km, început inițial Bechtel

Comenteaza