Video Foto Autostrada A10 Sebeș-Turda, lotul 2, zona alunecării de teren de la Oiejdea: Grecii toarnă balast stabilizat pe un sens de mers

Autostrada A10 Sebeș-Turda, lotul 2, zona alunecării de teren de la Oiejdea: Grecii toarnă balast stabilizat pe un sens de mers
Autostrada A10 Sebeș-Turda, lotul 2, zona alunecării de teren de la Oiejdea: Grecii toarnă balast stabilizat pe un sens de mers
Autostrada A10 Sebeș-Turda, lotul 2, zona alunecării de teren de la Oiejdea: Grecii toarnă balast stabilizat pe un sens de mers
Autostrada A10 Sebeș-Turda, lotul 2, zona alunecării de teren de la Oiejdea: Grecii toarnă balast stabilizat pe un sens de mers

Grecii de la Aktor lucrează de zor pe Autostrada A10 Sebeș-Turda, în zona alunecării de teren de la Oiejdea și, chiar dacă nu au o mobilizare spectaculoasă, încep să se vadă ceva progrese.

Antreprenorii grecii de la Aktor se concentrează cu prioritate asupra corpului autostrăzii, existând șanse reale ca în acest an să se circule pe acest segment de autostradă, chiar dacă nu se va ajunge la recepția întregului lot, lucru care se va întâmpla în primăvara- vara anului viitor.

Însă, cea mai mare mobilizare de pe lot este în zona alunecării de la Oiejdea, punctul care pune cele mai multe probleme pe acest segment de autostradă.

În zona alunecării au fost forații alți piloți, s-a lucrat la excavații și la pământ armat. Ca o noutate, în zona alunecării de teren s-a așternut balast stabilizat la km 19-400 până la km 19+975, pe sensul de mers Sebeș-Turda.

Acest sens de mers va putea fi utilizat în situația în care nu se termină lucrările la alunecare, pentru a deschide totuși circulația, cu restricții și limitări de viteză, pe o bandă, pe o porțiune de circa 500 de metri.

Soluția a fost avansată de fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, care a apreciat că e mai bine să se deschidă un lot de autostradă chiar cu limitări și restricții de viteză pe o porțiune mică, eliminându-se astfel traficul de coșmar de pe drumul național, a transmis ziarulunirea.ro

Comenteaza