Care este stadiul lucrărilor la linia de cale ferată Cluj-Oradea

Care este stadiul lucrărilor la linia de cale ferată Cluj-Oradea
| Foto: Facebook.com/RaduMarinMoisin

Parlamentarul clujean Radu Moisin a mers joi la sediul Sucursalei Regionale de Căi Ferate Cluj (CFR Infrastructură), unde a discutat cu conducerea acesteia despre proiectele Clujului.

Deputatul PNL Cluj și-a reafirmat sprijinul pentru proiectele de infrastructură feroviară esențiale pentru județul Cluj și Transilvania, atât pe direcția Vest – către Centrul Europei, cât și pe direcția Sud – către București.

Infrastructura feroviară – o prioritate esențială pentru Cluj și România! Am mers astǎzi (joi - n.red.) la sediul Sucursalei Regionale de Căi Ferate Cluj (CFR Infrastructură), unde m-am întâlnit cu conducerea acesteia, în frunte cu domnul director Petru Ceșa.

În cadrul discuțiilor, mi-am reafirmat sprijinul pentru proiectele de infrastructură feroviară esențiale pentru județul Cluj și Transilvania, atât pe direcția Vest – către Centrul Europei, cât și pe direcția Sud – către București.

Am abordat aspecte legislative și soluții pentru o mai bună coordonare între instituțiile statului aflate în subordinea unor ministere diferite, un demers în care implicarea unui parlamentar poate facilita dialogul și progresul proiectelor”, a afirmat Radu Moisin.

În ce stadiu este modernizarea liniei de cale ferată Cluj-Napoca - Episcopia Bihor

Deputatul Moisin, în „pressing” la CFR Infrastructură. În ce stadiu sunt lucrările la linia de cale ferată Cluj-Oradea

Sursă foto hartă: CFR Infrastructură, Rețeaua feroviară din România

Cu această ocazie, am primit date actualizate de la CFR Infrastructură privind stadiul fizic al lucrărilor la data de 19.02.2025 pentru proiectul Modernizarea liniei de cale ferată Cluj-Napoca - Episcopia Bihor:

• Lotul 1 Cluj-Napoca – Aghireșu (culoarea violet pe hartă) – 25%;
• Lotul 2 Aghireșu – Poieni (culoarea albastră pe hartă) – 34%;
• Lotul 3 Poieni – Aleșd (culoarea verde pe hartă) – 5,10%;
• Lotul 4 Aleșd – Frontiera Ungaria (culoarea roșie pe hartă) – 10,40%.

Reamintesc opiniei publice că acest proiect, în valoare de peste 1,5 miliarde de euro + TVA, este finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR). La finalizarea sa, vom putea ajunge cu trenul de la Cluj-Napoca la granița cu Ungaria în doar 2 ore!”, a mai transmis Moisin.

Comenteaza