Foto IMAGINI cu stadiul lucrărilor la Drumul Expres Turda – Tureni. A ajuns la 40%

IMAGINI cu stadiul lucrărilor la Drumul Expres Turda – Tureni. A ajuns la 40%
captura video - https://www.facebook.com/DRDPCluj
Stadiul lucrărilor la Drumul Expres Turda – Tureni a ajuns la 40%
Stadiul lucrărilor la Drumul Expres Turda – Tureni a ajuns la 40%
Stadiul lucrărilor la Drumul Expres Turda – Tureni a ajuns la 40%
Stadiul lucrărilor la Drumul Expres Turda – Tureni a ajuns la 40%
Stadiul lucrărilor la Drumul Expres Turda – Tureni a ajuns la 40%
Stadiul lucrărilor la Drumul Expres Turda – Tureni a ajuns la 40%
Stadiul lucrărilor la Drumul Expres Turda – Tureni a ajuns la 40%
Stadiul lucrărilor la Drumul Expres Turda – Tureni a ajuns la 40%
Stadiul lucrărilor la Drumul Expres Turda – Tureni a ajuns la 40%
Stadiul lucrărilor la Drumul Expres Turda – Tureni a ajuns la 40%

Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj a postat imagini de pe șantierul Drumului Expres DEx4 – drum de legătură pentru asigurarea conexiunii dintre A3 și DN1 (în dreptul localității Tureni).

Drumul Expres Turda – Tureni va fi al doilea drum Expres din Transilvania, după Legătura Oradea-Autostrada Transilvania (Biharia-Borș). Lucrările au început în toamna anului trecut, iar progresul Dimex 2000 (lider de proiect) este bun.

Potrivit Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj în ultimele două săptămâni a mai fost înregistrat un avans de peste 3 puncte procentuale. Stadiul lucrărilor ar fi ajuns deja la 40%.

În urmă cu două săptămâni, Cristian Pistol, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), anunța o evoluție foarte bună pe șantierul drumului expres Turda – Tureni (DEx4).

„De la ultima mea vizită, în urmă cu două săptămâni, Asocierea de constructori români condusă de Dimex 2000 SRL a ajuns de la 30,2% la 36,5% progres fizic”, preciza la acea dată Cristian Pistol pe pagina proprie de Facebook.

Lucrări în execuție:
Drum:
umplutură pământ pentru stabilizare cu liant hidraulic;
îmbunătățire pământ prin stabilizare cu liant hidraulic;
așternere material granular, balast, piatră spartă;
realizare dren longitudinal;
relocare rețea medie tensiune – montare stâlpi;
realizare tronsoane experimentale - balast stabilizat;
execuție șanțuri;
realizare canalizare pluvială.
Consolidări:
execuție saltele de pământ armat;
forare, lansare armătură, betonare piloți, lansare carcasă;
excavație;
turnare beton egalizare C12/15;
montaj armatură fasonată;
execuție capitel tip C1, C2.
Structuri:
Se efectuează lucrări la infrastructură:
pasaj pe DN1 457+320 peste drum expres km 4+846;
viaduct pe Drum Expres km 4+341 peste Valea Racilor;
pasaj pe drum expres km 0+337;
pod pe bretea Turda-Tureni km 0+684 peste Râul Negoteasa;
pasaj pe drum expres km 3+569;
pod de încrucișare pe strada 13 km 3+ 874.
Antreprenorul este mobilizat în șantier cu 310 muncitori și 183 de utilaje.

Antreprenor: Asocierea DIMEX 2000 COMPANY SRL (Lider) – AUTOTEHNOROM SRL – OPR ASFALT SRL – OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS SA – CON-A OPERATIONS SRL
Lungime drum expres: 5 km;
Lungime bretele la nodul cu A3: 5,025 km;
Lungime bretele la nodul cu DN1: 2,748 km;
Valoare contract: 562.613.495,92 lei fără TVA.
Data Ordinului de începere a lucrărilor: 21.08.2023;
Durata de execuție a lucrărilor: 18 luni.
Sursa de finanțare: PT (Programul Transport 2021-2027) – Titlul 56;
Stadiu fizic: 40%.

Comenteaza